2. Cílem je vytvořit dokument, kde budou účastníci kurzu doplňovat informace o účasti na meetingu. Všichni účastníci obdrží odkaz na dokument.
3. Tento nástroj jsem zvolil pro jeho dostupnost, jednoduchost a intuitivnost. K úspěšnému používání google docs je potřebná pouze registrace. Tímto odpadá např. nutnost vlastnictví Microsoft Office pro přečtení dokumentu ve formátu .doc, .docx. Účastník se pouze připojí, nalezne dokument, prostuduje, popř. edituje.
Více o google docs: http://www.lupa.cz/zpravicky/google-docs-v-cestine-a-v-nove-verzi-s-podporou-slozek/
4. Pomocí google docs jsem vytvořil dokument, ve kterém naleznou účastníci základní info o meetingu a potvrdí účast: https://docs.google.com/document/d/1AZ3L3VYnETHk5bPzRk7EwIut676BUg-BCYR-yDqlHms/edit?hl=cs
5. Tento nástroj má samozřejmě spoustu kladů, je velmi vhodný pro tým a jeho efektivnější chod. Nevýhodou je nutnost internetu oproti Wordu, kde je možno pracovat offline.
6. viz 3.
Žádné komentáře:
Okomentovat